قالب سقف وافل دو طرفه ماتیا ۳۰۰ MW ابعاد 60 در 60 در 30

قالب وافل ماتیا با ارتفاع 30 سانتی متر برای دهانه های 8 الی 14 متری مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه ماتیا با بررسی ابعاد مختلف برای این ارتفاع، طول و عرض 60×60 سانتی متر را بهینه ترین ابعاد برآورد کرده است.

این ابعاد برای قالب دوطرفه، نه تنها مصرف میلگرد و بتن را بهینه میکند بلکه خیز سقف با طول دهانه به بلندی 14 متر را کنترل خواهد نمود.

توضیحات

قالب وافل ماتیا با ارتفاع 30 سانتی متر برای دهانه های 8 الی 14 متری مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه ماتیا با بررسی ابعاد مختلف برای این ارتفاع، طول و عرض 60×60 سانتی متر را بهینه ترین ابعاد برآورد کرده است.

این ابعاد برای قالب دوطرفه، نه تنها مصرف میلگرد و بتن را بهینه میکند بلکه خیز سقف با طول دهانه به بلندی 14 متر را کنترل خواهد نمود.

گارانتی قالب سقف وافل دو طرفه ماتیا ۳۰۰ MW

شرکت ماتیا با استقرار واحد CRM (ارتباط با مشتری) و واحد خدمات پس از فروش، همواره در تلاش بوده است تا تحت سیاست مشتری محوری، نه تنها رضایت مشتریان را کسب کند، بلکه افتخار دارد با دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، سعی در بهبود محصولات و خدمات ماتیا داشته باشد.

بر این اساس مفتخریم که با ارائه بهترین خدمات گارانتی، این مهم را ارتقاء بخشیم.

گارانتی 12 ماهه قالب های وافل ماتیا در دو سطح طلایی و نقره ای و به صورت تعویض کامل محصول می باشد.

همچنین درصورت عدم تمایل مشتریان به دریافت برگه گارانتی، هزینه گارانتی از قیمت محصول کسر می گردد.

گارانتی نقره ای تعویض قالب شامل شکست دیواره و لگن می باشد و گارانتی طلایی شامل شکست دیواره، لگن، گوشه و لبه قالب می باشد.

قالب بدون نیاز به قفل، پیچ و مهره

تیم مهندسی ماتیا با بررسی های متعدد قالب های وافل در ایران و سایر کشورها تصمیم گرفت با توجه به شرایط کارگاهی و جهت ارائه قالب با کیفیت از نظر هندسه، قالب های خود را بدون نیاز به قفل، پیچ و مهره و هیچ گونه لوازم جانبی عرضه نماید.

این موضوع نه تنها استهلاک قالب ها را به شدت کم میکند (با جلوگیری از شکست قفل و بست ها و هرز شدن و شکستن پیچ و مهره ها و…) بلکه سرعت اجرای قالب (هم در مرحله چیدن قالب ها جهت آرماتوربندی و بتن ریزی و هم در مرحله خارج کردن قالب) را به شدت افزایش میدهد.

چرا قالب دوطرفه؟

همانگونه که از نام این محصول برمی آید، با عملکرد دوطرفه، موجب تقسیم شدن نیروها به دو طرف شده و ظرفیت سازه را برای ایجاد دهانه های بلند، بالا می برد.
در کنار عملکرد سازه ای، زیبایی ظاهری آن در سقف های اکسپوز، بر عملکرد معماری آن نیز بسیار موثر می باشد.

رنگبندی قالب ها نشان دهنده چیست؟

ماتیا برای پاسخگویی به نیازهای همه مشتریانش با زمینه های مختلف کاری (پیمانکار، مالک یا کارفرما، سازندگان حقیقی و حقوقی و …) با استراتژی های مختلف حرفه ای آنها، اقدام به تولید قالب های وافل ماتیا با متریال های مختلف زیر نموده است.

قالب های وافل ماتیا با رنگ شاخص مشکی: این نوع قالب ها، محصول کامپاند پلی پروپیلنی (PP) است که آن را برای استفاده در زمینه قالب های سقفی مناسب می سازد. رنگ مشکی این نوع قالب به علت رنگ نوع تقویت کننده های مورد استفاده در آن می باشد. این نوع قالب ها قابلیت استفاده در حدود 30 سقف را دارند.

قالب های وافل ماتیا با رنگ شاخص سفید: این نوع قالب ها، محصول مهندسی شده کامپاند چند پلیمر با یکدیگر است. رنگ سفید این نوع قالب به علت رنگ طبیعی پلیمر های به کار رفته در آن می باشد. این نوع قالب ها قابلیت استفاده در حدود 50 سقف را دارند.

قالب های وافل ماتیا با رنگ شاخص قرمز: این نوع قالب ها، محصول متریال دسته اول و مهندسی شده پلیمری است که دانش فنی ترکیبات آن حاصل تلاش های مجدانه تیم پلیمری شرکت بوده است. این نوع قالب ها قابلیت استفاده در حدود 70 سقف را دارند.

توضیحات تکمیلی

ابعاد 60 × 60 × 30 سانتیمتر
آکس به آکس تیرچه

60 سانتیمتر

عرض تیرچه در پاشنه

10 سانتیمتر

عرض تیرچه در بالا

18 سانتیمتر

ضخامت سقف

35 سانتیمتر

بازه دهانه مورد استفاده

8 – 14 متر

بازه مصرف میلگرد

13-24 kg/m2

بازه مصرف بتن

0.15-0.25 m3/m2

P T H L

50-27-30-60 سانتیمتر